Belgijsko-brazylijski AB InBev proponował odpowiednio 38,40 i 42,15 funta za akcję (64 dol. USA). Za każdym razem odpowiedź była identyczna – propozycje konkurenta są poniżej rzeczywistej wartości SABMillera oraz potencjalnej możliwości wzrostu.
Ostatnia oferta wywindowała wartość potencjalnej fuzji do poziomu 104-106 miliardów dolarów. Byłoby to największe połączenie w sektorze spożywczym w historii, przebijające 46-miliardowe połączenie Kraft Foods z HJ Heinz z ubiegłego roku oraz połączenie Anheuser-Bush z InBrev z 2008 roku za 52 mld dol. Kapitalizacja połączonych spółek wyniosłaby 245 miliardów dolarów, ale nowy piwny gigant musiałby z pewnością sprzedać niektóre marki, aby uczynić zadość żądaniom władz regulacyjnych obawiających się monopolizacji rynku. Tylko w USA AB InBev (głównie Budweiser i Bud Light) i SABMiller (marki Miller i Coors) kontrolują 70,7 proc. rynku. Poważne zastrzeżenia będą miały też niektóre kraje Ameryki Łacińskiej oraz Chiny.