Reklama

McDonald's rusza z zamówieniami w internecie, Warszawa jest też na liście - Steve Easterbrook

Na świecie to jeden z naszych priorytetów. Warszawa jest też na liście miast, w których nasi klienci będą mogli zamówić dostawy do domu – zapowiada prezes koncernu McDonald's Steve Easterbrook.

Aktualizacja: 03.07.2017 06:42 Publikacja: 02.07.2017 19:31

McDonald's rusza z zamówieniami w internecie, Warszawa jest też na liście - Steve Easterbrook

Foto: materiały prasowe

Rz: McDonald’s  obchodzi 25-rocznicę wejścia na polski rynek i uruchomienia w Warszawie pierwszej restauracji. Wtedy rynek rósł błyskawicznie, jak jest rola Polski obecnie, jeśli chodzi o wyniki grupy?

Polski McDonald’s to  przykład sukcesu. Rynek osiągający dobre rezultaty biznesowe, dynamicznie rozwijający się. McDonald’s w Polsce to lider w swoim segmencie, marka doceniana, doskonale rozpoznawalna. Szczególnie wyniki ostatnich lat potwierdzają słuszność realizowanej strategii. Sukces polskiego McDonald’s to modelowe odbicie naszych pozytywnych trendów w skali globalnej. W ciągu ostatnich dwóch latach wykonaliśmy duży wysiłek, aby w zdecydowany sposób wrócić  na ścieżkę wzrostu jeśli chodzi o obroty.  Jedną z pierwszych zmian jakie dokonaliśmy była modyfikacja podziału rynków. Odeszliśmy od czysto geograficznego sposobu kategoryzowania. Na różnych kontynentach mamy niejednokrotnie do czynienia  z krajami o  zbliżonym potencjale i skali sprzedaży. Wydzieliliśmy USA, które jest naszym najstarszym i największym rynkiem, a następnie stworzyliśmy grupę pięciu wiodących krajów, czyli Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Kanadę i Australię. Kolejna  grupa ośmiu krajów  to rynki z wysokim potencjałem rozwoju. Polska jest właśnie w niej. Pokazuje to  jak wysoko oceniamy perspektywy lokalnego rynku, świadczy też o naszych ambitnych planach inwestycyjnych tutaj na przyszłość.  Polska gospodarka rozwija się w zauważalny sposób co jest dla nas dobrą informacją. W ciągu ostatnich pięciu lat otworzyliśmy ponad 100 restauracji co jasno pokazuje jak poważnie traktujemy ten rynek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama