Reklama

Pracownicy hybrydowi czekają na wsparcie

Ponad 3 na 4 pracowników chce po zakończeniu pandemii pracować w modelu hybrydowym. A to oznacza, że pracodawcy muszą dopasować świadczenia pozapłacowe do nowej formuły pracy i aktualnych potrzeb zespołów. Benefity powinny więc być dziś elastyczne, dostępne online i mieć pozytywny wpływ na zdrowie psychofizyczne.

Publikacja: 06.12.2021 16:55

Pracownicy hybrydowi czekają na wsparcie

Foto: Adobe stock

Artykuł powstał we współpracy z Benefit Systems

Według badania przeprowadzonego przez Inquiry aż 76 proc. pracowników chciałoby pracować w modelu hybrydowym. Wśród nich 63 proc. najchętniej skorzystałoby z home office 1-2 dni w  tygodniu, a 13 proc. chce mieć możliwość pracy z domu kilka dni w miesiącu. Praca hybrydowa stanowi spore wyzwanie dla pracodawców oferujących świadczenia pozapłacowe dostępne jedynie z poziomu biura lub głównie w postaci fizycznej, dlatego coraz więcej firm sięga po rozwiązania, które będą wspierać pracowników zarówno w formule online, jak i offline. Jak wynika z raportu "COVID-19's impact on employee benefits in Poland" w ciągu najbliższych 12 miesięcy co trzecia firma w Polsce zamierza dysponować nowym świadczeniem pozapłacowym.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Profilaktyka
Frytki zwiększają ryzyko cukrzycy typu 2. Naukowcy ostrzegają
Profilaktyka
Specjalny zespół „dochodzeniowy” powołany przez Senat
Profilaktyka
Badaczka: Zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych może się nie udać
Materiał Partnera
Profilaktyczne SOS. Zaproszenia na badania pilnie potrzebne?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Profilaktyka
Scenariusze bez dymu tytoniowego. Kiedy Polacy przestaną palić papierosy?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama