Reklama
Rozwiń

Zmiany ważności legitymacji studenckich i doktoranckich

Legitymacje studenckie i doktoranckie ważne w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020 obowiązywać będą 60 dni po zniesieniu ograniczeń związanych...

Litwiński, Łoś: Przełomowe orzeczenie Sądu Najwyższego ws. kredytów frankowych

Wyrok Sądu Najwyższego z dnia 11 grudnia 2019 roku w sprawie o sygnaturze V CSK 382/18 stanowi przełom w dotychczasowym, nieustabilizowanym orzecznictwie w...

Nawet 350 zł więcej za usługę. UOKiK reaguje ws. tzw. opłat covidowych

10, 70 a nawet 350 zł wynosi tzw. opłata covidowa w niektórych prywatnych placówkach medycznych. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chr...

Koronawirus: ogródki restauracji pełne, nie zawsze legalnie

Goście nie zawsze przestrzegają wytycznych sanepidu, a restauratorzy są bezradni. Nie chcą stracić klientów.

Koronawirus: KE wzięła pod lupę reklamy, które wprowadzają w błąd konsumentów

W ramach ochrony konsumentów UE w internecie Komisja Europejska zorganizowała skoordynowaną kontrolę stron internetowych, aby znaleźć te, które zawierają f...

Koronawirus: uzdrowiska zbankrutują bez turystów

Uzdrowiska są na skraju bankructwa – alarmuje Jan Golba, prezes Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP.

Niebezpieczny olej wycofany ze sprzedaży

Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie publiczne ws. oleju z ryżu. W produkcie stwierdzono substancje przekraczające dozwolony poziom.

Premier Morawiecki: można zdjąć maseczki od soboty

Od najbliższej soboty sporo się zmienia - poinformował na konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki. Rząd ogłosił, że od 30 maja przestaje obowiązywa...

Covid w reklamie nie może sugerować skuteczności leku

Zestawienie w reklamie leku informacji o działaniu przeciwwirusowym i wizualizacji nawiązującej do koronawirusa, który stopniowo zmniejsza się i zanika, na...

UOKiK: błędne oznakowanie kraju pochodzenia warzyw i owoców w Biedronce

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie, w którym postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów.

Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd

Koncepcja tzw. przeciętnego konsumenta zakłada, że jest on odpowiednio poinformowany oraz ostrożny.

Nielegalne promocje z wirusem w tle

Epidemia koronawirusa jest wykorzystywana przez firmy w różny sposób. Internet jest pełen ofert przedsiębiorców sprzedających maseczki, rękawiczki czy płyn...

Rząd "odmrozi" wesela do 50 uczestników

- Sytuacja epidemiologiczna się poprawia, więc Ministerstwo Zdrowia zarekomenduje zgodę na organizację wesel do 50 uczestników. Dokładne wytyczne dotyczące...

Koronawirus: co warto wiedzieć o korzystaniu z usług salonów piękności i wizytach w restauracjach

Rząd pozwolił na wznowienie działalności salonom kosmetycznym, zakładom fryzjerskim oraz lokalom gastronomicznym, ale na określonych zasadach i przy zachow...

Frankowicze i problem bezpodstawnego wzbogacenia

Coraz częstsze unieważnianie przez sądy umów „frankowych” potęguje wątpliwości co do sposobu dokonywania rozliczeń między bankiem a klientem. Problem ten w...

Koronawirus a praca zakładów fryzjerskich: uczesanie nowe, ale selfie w zakładzie nie zrobisz

Podczas wizyty w zakładzie fryzjerskim nie tylko nie porozmawiasz przez telefon. Nie sprawdzisz nawet, kto dzwonił lub pisze.

Koronawirus a funkcjonowanie zakładów kosmetycznych

Do działania wkroczyła branża beauty. Podczas wizyty maseczka jest konieczna. Można ją zdjąć jedynie na czas konkretnego zabiegu.

Koronawirus a restauracje: rodzinny obiad tak, pierwsza randka już nie

W czasie zarazy nic nie działa tak samo jak przed. Wybierając się do pubu czy baru, trzeba znać zasady. Bliskości nie będzie. Drinka w barze też.