Aktualizacja: 01.05.2025 03:45 Publikacja: 09.02.2022 14:23
Foto: Adobe Stock
Rzecznik Praw Pacjenta zajął się sprawą po publikacji w "Tygodniku Nadwiślańskim". Jak wynikało z treści artykułu, pacjenci korzystający ze świadczeń nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej w szpitalu w Tarnobrzegu, zmuszani byli do ujawniania swoich danych osobowych oraz informacji o stanie swojego zdrowia personelowi rejestracji placówki. Informacje były przekazywane przez domofon w obecności innych pacjentów oczekujących na udzielenie świadczeń zdrowotnych.
Jak ustalił Rzecznik, w placówce rejestracja do lekarza nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej możliwa była jedynie w formie telefonicznej i nie było możliwe dokonanie rejestracji we wszystkich, określonych przepisami prawa formach.
Sędzia nie może być wyłączony od rozpoznania sprawy tylko dlatego, że został nominowany z rekomendacji organu n...
Sąd Najwyższy czeka rewolucja. Mniej izb, zmiana wyboru pierwszego prezesa czy okrojenie uprawnień prezydenta to...
Już niedługo absolwenci szkół średnich przystąpią do egzaminów maturalnych. Jakie warunki muszą spełnić, żeby zd...
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Nie trzy miesiące, ale jeden rok - tyle czasu będzie na złożenie oświadczenia przez rozwiedzionego małżonka o po...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas