Aktualizacja: 16.04.2018 13:06 Publikacja: 16.04.2018 13:06
Foto: Fotolia.com
Sprawa dotyczyła przychodni, której właściciele popadli w spór cywilny z wynajmującym. Właściciel budynku, nie otrzymawszy od przychodni czynszu, wymienił zamki, zajął mienie, w tym urządzenia do badań i dokumentację medyczną pacjentów oraz uniemożliwił wejście do poradni.
Pacjenci informowali Rzecznika Praw Pacjenta, że w związku z zaistniałą sytuacją od kwietnia 2016 r. nie mogą uzyskać swojej dokumentacji medycznej. Po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, Rzecznik Praw Pacjenta uznał, iż podmiot leczniczy nie zabezpieczył w prawidłowy sposób dokumentacji medycznej pacjentów, a swoją uwagę skupił głównie na konflikcie z właścicielem budynku.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Prokurator Generalny Adam Bodnar wniósł do SN o stwierdzenie ważności wyborów prezydenckich, ale nie przez Izbę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas