Reklama

Firmowe wsparcie dla młodych ludzi

W całej Europie 50 tysięcy, a w Polsce 3,1 tysiąca ofert pracy i szkoleń dla młodych ludzi zorganizowano w pierwszym roku akcji zainicjowanej przez koncern Nestle.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Na razie to półmetek kampanii, która do 2017 roku ma doprowadzić do utworzenia w Europie 100 tysięcy

Na razie to półmetek kampanii, która do 2017 roku ma doprowadzić do utworzenia w Europie 100 tysięcy miejsc pracy, staży i praktyk dla młodych ludzi do 30. roku życia.

Foto: PhotoXpress

Na razie to półmetek kampanii, która do 2017 roku ma doprowadzić do utworzenia w Europie 100 tysięcy miejsc pracy, staży i praktyk dla młodych ludzi do 30. roku życia. Zorganizuje je ponad 200 firm (w tym ponad dziesięć w Polsce), które przyłączyły się do Inicjatywy na rzecz Zatrudniania Młodych Ludzi ogłoszonej jesienią 2013 r. przez największego na świecie producenta żywności, koncern Nestle, w ramach unijnego Sojuszu dla Młodych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama