Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.12.2015 21:00 Publikacja: 08.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Chociaż aż 88 proc. firm obdarowuje załogę z okazji świąt Bożego Narodzenia, to niewiele z nich myśli o prezentach przez pryzmat potrzeb i oczekiwań swoich pracowników – oceniają eksperci Sodexo Benefits and Rewards Services, komentując wyniki badania, które na ich zlecenie przeprowadził Instytut Millward Brown.
Jak wynika z ankiety, wśród świadczeń pozagotówkowych, najpopularniejszym gwiazdkowym prezentem są bony i kupony podarunkowe, które wybrałoby 55 proc. badanych pracowników. Na drugim miejscu wśród atrakcyjnych gwiazdkowych prezentów znalazły się karty umożliwiające dofinansowanie sportu i rekreacji. Wskazało je 31 proc. badanych. Niewiele mniej, bo 29 proc., stawia na kulturę – chcieliby dostać bilety do kina lub teatru czy wejściówki na koncerty.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Technologie są motorem rozwoju, ale mają też mroczną stronę. Cyfryzacja, praca zdalna i AI negatywnie wpływają n...
Tylko nieco ponad dwie piąte aktywnych zawodowo Polaków uważa, że firmy doceniają ich wkład. Natomiast prawie po...
Chociaż najnowsze badania wskazują na znaczną poprawę standardów w działalności polskich przedsiębiorstw, to nad...
Podczas gdy ponad połowa szefów dużych firm w Europie żyje w przekonaniu o pełnym zaangażowaniu swych podwładnyc...
Polska firma e-commerce ogłosiła duże zmiany w swoich strukturach, które nie spodobały się jej pracownikom. Alle...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas