Aktualizacja: 08.12.2015 21:00 Publikacja: 08.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Chociaż aż 88 proc. firm obdarowuje załogę z okazji świąt Bożego Narodzenia, to niewiele z nich myśli o prezentach przez pryzmat potrzeb i oczekiwań swoich pracowników – oceniają eksperci Sodexo Benefits and Rewards Services, komentując wyniki badania, które na ich zlecenie przeprowadził Instytut Millward Brown.
Jak wynika z ankiety, wśród świadczeń pozagotówkowych, najpopularniejszym gwiazdkowym prezentem są bony i kupony podarunkowe, które wybrałoby 55 proc. badanych pracowników. Na drugim miejscu wśród atrakcyjnych gwiazdkowych prezentów znalazły się karty umożliwiające dofinansowanie sportu i rekreacji. Wskazało je 31 proc. badanych. Niewiele mniej, bo 29 proc., stawia na kulturę – chcieliby dostać bilety do kina lub teatru czy wejściówki na koncerty.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas