Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.05.2015 09:19 Publikacja: 18.05.2015 22:25
Foto: Fotorzepa, Kuba Krzysiak
Ustawa o pracownikach samorządowych stanowi, że osoby zatrudnione (umowa o pracę) na kierowniczych stanowiskach urzędniczych powinny się legitymować odpowiednim stażem pracy. Jego minimalny wymiar został ustalony na trzy lata zatrudnienia bądź trzy lata wykonywania działalności gospodarczej.
Inaczej wymóg odpowiedniego stażu pracy został sformułowany w stosunku do zastępców wójtów (burmistrzów, prezydentów miast). Ci są bowiem zatrudniani na podstawie powołania. W konsekwencji staż pracy mogą dokumentować wyłącznie pracą na etacie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zachowek to forma rekompensaty dla osób, które zostały pominięte w testamencie, a jednocześnie jedno z podstawow...
Prezes Trybunału Konstytucyjnego Bogdan Święczkowski wezwał Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych do respektow...
Przyłączenie się radców spowodowałoby większy zasięg akcji. Tymczasem radcowie nie tylko się nie przyłączyli, al...
Po prawie 10 latach postępowania grupowego wytoczonego przez kredytobiorców frankowych Sąd Apelacyjny w Łodzi or...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas