Wśród usług oferowanych przez Contact Center Zielonej Linii jest punkt konsultacyjny, którego eksperci odpowiadają na pytania dotyczące podniesienia wieku emerytalnego. Po wybraniu numeru 195-24 można uzyskać informacje dotyczące czekającej nas reformy.
– Zielona linia jest czynna od godziny 8 do 18 – zachęcał do kontaktów na wczorajszej konferencji Łukasz Woźniak z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Zielona Linia to centrum kontaktowe, dostępne m.in. przez stronę www.zielonalinia.gov.pl, SMS i infolinię telefoniczną. Jej klientami są zarówno osoby bezrobotne, pracownicy, którzy w danej chwili poszukują pracy, jak i pracodawcy.
W centrum można uzyskać informacje dotyczące ofert pracy, szkoleń i przekwalifikowań oraz możliwości dofinansowania działalności. Pracodawcy mogą się dowiedzieć, jak skorzystać z dofinansowań wyposażenia stanowiska pracy, refundacji składek na ubezpieczenia społeczne, organizowania stażu, prac interwencyjnych czy możliwości szkoleń dla pracowników.
– W zeszłym roku udzieliliśmy ponad 70 tys. porad drogą telefoniczną, a 58 drogą mejlową. Zielona linia obsługuje klientów ponad 300 urzędów pracy – powiedziała Iwona Zakrzewska, dyrektor Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.