Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

W poprzednim felietonie opisałem dwie metody dotarcia do kandydatów z użyciem współczesnej technologii. Dzisiaj zaprezentuję trzy bardziej klasyczne formy, ale również kreatywne.

Publikacja: 23.08.2016 21:10

Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

Foto: materiały prasowe

Wszystkie wiążą się z koniecznością przeznaczenia na ten cel środków finansowych, które się jednak zwrócą dzięki pozyskaniu ciekawych kandydatów.

Niewiele osób jest sobie w stanie wyobrazić celową rekrutację z użyciem reklam na nośnikach typu outdoor. A jednak jest to możliwe i daje dużą szansę na osiągnięcie sukcesu. Znając lokalizację firm, z których chcemy pozyskać kandydatów, umieszczamy w najbliższym możliwym sąsiedztwie billboardy z konkretną, najlepiej tajemniczą, wiadomością związaną z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Zamieszczamy pod nią adres specjalnie do tego celu stworzonej strony bądź też QR Code, dzięki któremu kandydat po zrobieniu zdjęcia przeniesie się na nią w sposób automatyczny. Będąc już na stronie, będzie mógł się zapoznać z ciekawostkami na temat konkretnej branży, zadać pytania oraz pozostawić swoje dane kontaktowe w razie wstępnego zainteresowania tematem. Dzięki temu zyskamy bezpośredni kontakt do osób, które mieszczą się w kręgu naszych zainteresowań oraz same wykazują chęć zmiany.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Poszukiwanie pracy
Nie wystarczy znaleźć i zrekrutować dobrego kandydata
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Poszukiwanie pracy
Co drugi specjalista czeka na okazję do zmiany pracodawcy w 2025 r.
Poszukiwanie pracy
Na rynek pracy ruszyła jesienna fala młodych kandydatów
Materiał Partnera
SHEIN Rozwija Centrum Technologiczne w Europie: Trwa rekrutacja polskich ekspertów IT
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Poszukiwanie pracy
Rekrutacja coraz dłuższa i bardziej frustrująca dla kandydata
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego