Reklama

Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

W poprzednim felietonie opisałem dwie metody dotarcia do kandydatów z użyciem współczesnej technologii. Dzisiaj zaprezentuję trzy bardziej klasyczne formy, ale również kreatywne.

Publikacja: 23.08.2016 21:10

Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

Foto: materiały prasowe

Wszystkie wiążą się z koniecznością przeznaczenia na ten cel środków finansowych, które się jednak zwrócą dzięki pozyskaniu ciekawych kandydatów.

Niewiele osób jest sobie w stanie wyobrazić celową rekrutację z użyciem reklam na nośnikach typu outdoor. A jednak jest to możliwe i daje dużą szansę na osiągnięcie sukcesu. Znając lokalizację firm, z których chcemy pozyskać kandydatów, umieszczamy w najbliższym możliwym sąsiedztwie billboardy z konkretną, najlepiej tajemniczą, wiadomością związaną z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Zamieszczamy pod nią adres specjalnie do tego celu stworzonej strony bądź też QR Code, dzięki któremu kandydat po zrobieniu zdjęcia przeniesie się na nią w sposób automatyczny. Będąc już na stronie, będzie mógł się zapoznać z ciekawostkami na temat konkretnej branży, zadać pytania oraz pozostawić swoje dane kontaktowe w razie wstępnego zainteresowania tematem. Dzięki temu zyskamy bezpośredni kontakt do osób, które mieszczą się w kręgu naszych zainteresowań oraz same wykazują chęć zmiany.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Warto umieć szukać pracy z polecenia
Poszukiwanie pracy
Ministerstwo Cyfryzacji rekrutuje pracowników. Ile można zarobić?
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Poszukiwanie pracy
Lipiec ożywił rekrutacje. W których branżach było więcej ofert pracy?
Poszukiwanie pracy
Rekordowe zainteresowanie zmianą pracy. Które branże są najbardziej narażone na rotację?
Reklama
Reklama