Reklama
Rozwiń
Reklama

Podcast „Pałac Prezydencki”: Jak zostać kandydatem bez pieniędzy i struktur?

- Próg wejścia do wyborów prezydenckich obniżył się - mówił w kolejnym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Mateusz Sabat, szef firmy Big Data 4 Leaders. Rozmowa dotyczyła też cyfrowych trendów w kampanii w Polsce i w USA.

Publikacja: 14.10.2024 11:00

Mateusz Sabat, szef Big Data 4 Leaders

Mateusz Sabat, szef Big Data 4 Leaders

Foto: podcasty.rp.pl

Czego trzeba, by zacząć kampanią prezydencką? Jak wygląda przygotowania potencjalnego kandydata, który nie ma za sobą dużych struktur partyjnych? Jakie trendy w cyfrowych kampaniach wyborczych można obserwować w USA i które z nich będą ważne w 2025 w Polsce? W drugim odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” na te i inne pytania odpowiadał Mateusz Sabat, szef firmy Big Data 4 Leaders, który w 2020 roku współpracował ze sztabem Szymona Hołowni.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Polityka
Radni podnieśli pensję Rafałowi Trzaskowskiemu. „To nagroda za brak pracy dla miasta”
Polityka
Kaczyński o ataku na polskiego ambasadora: Retorsje, ale nie bicie ambasadora Rosji
Polityka
Otrzymali milion złotych z programu „Willa plus”. Dworek wystawiono na sprzedaż
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Polityka
Joanna Mucha: Polska 2050 za dużo straciła na współpracy z PSL. Sami mogliśmy osiągnąć lepszy wynik
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama