Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.08.2024 06:35 Publikacja: 12.08.2024 04:30
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego toczyła się w dużej mierze w mediach społecznościowych
Foto: Mirosław Stelmach
„Serdecznie zapraszam na spotkanie z kandydatem do europarlamentu w okręgu świętokrzysko-małopolskim posłem Grzegorzem Braunem. Będzie możliwość zadania pytania, podpisania gaśnicy (należy mieć swoją), oraz zrobienia sobie zdjęcia” – głosił jeden ze sponsorowanych wpisów na Facebooku przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. Ilustrowany był zdjęciem polityka Konfederacji oraz hasłem „drużyna Brauna 2024”, umieszczonym na obrysie gaśnicy.
Braun były jednym z wielu kandydatów, którzy prowadzili kampanię w mediach społecznościowych. I akurat on zrobił to z zaskakującą skutecznością. Na jeden pozyskany głos wydał tylko grosz. Równie imponujący wynik uzyskał Waldemar Buda z PiS.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Były minister zdrowia Adam Niedzielski, który został pobity, powiedział, że nowy rząd odebrał mu ochronę i że na...
Jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci ze styku polityki i internetu Wojciech O. zostanie w areszcie do 1...
Członkowie rządu zaprezentowali „Poradnik bezpieczeństwa” zawierający wskazówki, jak zachować się w przypadku wo...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Atak na Adama Niedzielskiego przez zwolenników hasła „Śmierć wrogom ojczyzny” pokazuje, jak łatwo przejść od zły...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas