Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 01:36 Publikacja: 30.06.2024 11:43
Foto: mat. pras. / PremierRP/Twitter
„Poznaję nowe kształty, tworzę nowe budowle, uczę się każdego dnia” – brzmiały pierwsze zdania w spocie #Rodzina800plus, zamówionym przed rokiem przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z PiS. Zdania wypowiadały dzieci, a spot informował o podwyższeniu świadczenia wychowawczego z 500 na 800 zł. Problem w tym, że kampanię przeprowadzono „niecelowo i niegospodarnie”. Tak wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli wykonania budżetu KPRM za 2023 rok.
Takie sprawozdania, dotyczące wszystkich tzw. części budżetowych, NIK przedstawia co roku, wystawiając oceny pozytywne, opisowe lub negatywne. Tym razem, zdaniem izby, KPRM zasłużyła na ocenę opisową. Powodem są m.in. problemy z kampaniami informacyjnymi.
Podczas Rady Naczelnej PSL, która odbyła się we wtorek, liderzy ugrupowania zdecydować mieli, że w kolejnych wyb...
Rzecznik Krajowego Biura Wyborczego Marcin Chmielnicki poinformował, że Państwowa Komisja Wyborcza (PKW) zwrócił...
Rzecznik Instytutu Pamięci Narodowej Rafał Leśkiewicz potwierdził, że Andrzej Duda zaproponował Karolowi Nawrock...
- Działania Izraela w stronę wyeliminowania zdolności nuklearnych Iranu są właściwe - tak Mateusz Morawiecki odp...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ludowcy chcą przekonać swoich koalicjantów do nowej strategii wobec prezydenta Karola Nawrockiego. I to w sprawa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas