Reklama

Wewnętrzne badania dają Koalicji Obywatelskiej nawet 35 proc. poparcia

Platforma Obywatelska przeprowadziła wewnętrzne badania, które mają dawać partii nawet 35 proc. poparcia - twierdzi „Wprost”, powołując się na informatora w tej partii.

Publikacja: 11.08.2023 10:44

Przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk podczas spotkania z mieszkańcami Legionowa.

Przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk podczas spotkania z mieszkańcami Legionowa.

Foto: PAP/Paweł Supernak

qm

W czwartek Onet poinformował, że według wewnętrznych badań zamawianych przez partię władzy na PiS ma chcieć głosować 37-38 proc. wyborców, a to może oznaczać, że partia Kaczyńskiego zbliża się do granicy 40 proc. poparcia. „Sztabowcy PiS odrobili szybko lekcję i zamiast kolejnej wyborczej kiełbasy w postaci kosztownych socjalnych obietnic, zaczęli grę na najbardziej wrażliwych społecznie strunach” - zwrócił uwagę portal.

Z kolei dzień później „Wprost” ustalił, że Platforma Obywatelska również przeprowadziła wewnętrzne badania, które mają dawać partii Donalda Tuska 35 proc. poparcie. - W partii jest przekonanie, że czas PiS-u się skończył - powiedział portalowi polityk PO. - Przy silnej polaryzacji, odebraniu głosów mniejszym partiom, ten optymistyczny scenariusz 35 proc. dla PO jest możliwy - dodał.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
Nowy ranking zaufania: Karol Nawrocki pierwszy, Szymon Hołownia ostatni
Polityka
Gwiazdor freak fightów pozwał polityków PiS. Sebastian Kaleta straci immunitet?
Polityka
Partia Grzegorza Brauna buduje się po cichu, ale skutecznie. I chce zmienić Konstytucję RP
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polityka
Orbán i Ziobro spotkali się w Budapeszcie. „W absurdalnych czasach żyjemy”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama