Reklama

"Demobilizujące nieco". Rzecznik rządu o poparciu dla PiS

- W ciemno kupuję ten sondaż i chciałbym, żeby taki wynik był 13 października, ale dwa miesiące przed wyborami jednak warto pamiętać, że to wszystko może się zmienić - powiedział w radiowej Trójce rzecznik rządu Piotr Müller, odnosząc się do opublikowanego w "Rzeczpospolitej" badania IBRiS, wykonanego po zmianie na stanowisku marszałka Sejmu.

Aktualizacja: 12.08.2019 11:34 Publikacja: 12.08.2019 11:25

"Demobilizujące nieco". Rzecznik rządu o poparciu dla PiS

Foto: tv.rp.pl

zew

Z najnowszego sondażu IBRiS dla "Rzeczpospolitej" wynika, że na PiS chce głosować 41,2 proc. wyborców, co umożliwiłoby obozowi kierowanemu przez Jarosława Kaczyńskiego samodzielne rządy. Badanie zostało przeprowadzone po rezygnacji marszałka Sejmu. Czy można wysnuć wniosek, że sprawa lotów Marka Kuchcińskiego nie zaszkodziła Zjednoczonej Prawicy?

- Myślę, że obywatele doskonale wiedzą, że wokół tej sytuacji jednak napędzono pewnego rodzaju emocjonalny styl polityczny - komentował w radiowej Trójce rzecznik rządu Piotr Müller. Zaznaczył, że poprzednich latach politycy także korzystali z lotów "w ramach oficjalnych delegacji", co wywoływało "różne emocje".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
Sondaż: Czy Zbigniew Ziobro powinien trafić do aresztu? Znamy zdanie Polaków
rozmowa
Prof. Wojciech Rafałowski: PiS jest dziś radykalny, bo chce wyeliminować Grzegorza Brauna
Polityka
Sondaż: Spadek poparcia dla PiS. Partia Kaczyńskiego straciła 2,2 pkt proc. w ciągu dwóch tygodni
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polityka
PiS demolują trupy z jego szafy, trwa renesans Tuska – tylko na jak długo?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama