Reklama
Rozwiń
Reklama

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Twitter zaktualizował regulamin dotyczący reklam na profilach mediów państwowych. Państwowe podmioty medialne na całym świecie nie będą miały takiej możliwości.

Aktualizacja: 20.08.2019 07:36 Publikacja: 20.08.2019 07:29

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Foto: AFP

"Chcemy chronić zdrowy dyskurs i otwartą rozmowę. W tym celu uważamy, że istnieje różnica między prowadzeniem konwersacji z kontami, które chcesz obserwować, a treściami, które widzisz od reklamodawców korzystających z Twittera, które mogą pochodzić z kont, których obecnie nie obserwujesz" - wyjaśnił zespół serwisu.

Nowy regulamin nie obejmuje podmiotów finansowanych przez podatników, w tym niezależnych nadawców publicznych. W regulaminie nie uwzględniono również podmiotów, których tematyka to rozrywka, sport i podróże.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Polityka
USA zwalniają Węgry z sankcji za rosyjską ropę po spotkaniu Orbána z Trumpem
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Polityka
Czy Donald Trump uratuje Viktora Orbána? Nie wiadomo
Polityka
Tajemnicza paczka z białym proszkiem w bazie, w której stacjonuje Air Force One
Polityka
Niemcy zbroją się na potęgę, ale brakuje im żołnierzy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Nancy Pelosi pożegna się z Kongresem. Zasiada w nim od niemal 40 lat
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama