Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Twitter zaktualizował regulamin dotyczący reklam na profilach mediów państwowych. Państwowe podmioty medialne na całym świecie nie będą miały takiej możliwości.

Aktualizacja: 20.08.2019 07:36 Publikacja: 20.08.2019 07:29

Media państwowe nie mogą reklamować się na Twitterze

Foto: AFP

"Chcemy chronić zdrowy dyskurs i otwartą rozmowę. W tym celu uważamy, że istnieje różnica między prowadzeniem konwersacji z kontami, które chcesz obserwować, a treściami, które widzisz od reklamodawców korzystających z Twittera, które mogą pochodzić z kont, których obecnie nie obserwujesz" - wyjaśnił zespół serwisu.

Nowy regulamin nie obejmuje podmiotów finansowanych przez podatników, w tym niezależnych nadawców publicznych. W regulaminie nie uwzględniono również podmiotów, których tematyka to rozrywka, sport i podróże.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Polityka
Robert Fico pozostaje na oddziale intensywnej terapii. Przejdzie kolejną operację
Polityka
Izba Reprezentantów ustawą chce zmusić Joe Bidena do wysyłania broni Izraelowi
Polityka
Spotkanie Xi Jinping–Władimir Putin. Zamrożenie wojny albo całkowita kapitulacja Kijowa
Polityka
Koalicyjny gabinet w Holandii. To będzie rząd skrajnej prawicy
Polityka
Bliżej decyzji w sprawie polskiego pomnika w Berlinie. Brakuje jednak lokalizacji