Reklama

Wszystkie porażki Apple'a

Każdy produkt ze znaczkiem jabłuszka z założenia musi być najlepszy. A przynajmniej wyjątkowy. Ale – choć trudno w to uwierzyć – nawet Apple robi błędy. Oto pomysły, które się nie sprawdziły.

Publikacja: 10.04.2015 02:36

Powiedzieć, że Apple jest firmą wyjątkową, to jak stwierdzić, że Leo Messi dobrze gra w piłkę. Niby prawda, ale całej rzeczywistości nie oddaje.

Apple jest najwyżej wycenianą firmą świata (obecnie ok. 730 mld dolarów) i analitycy się zastanawiają, nie czy, ale kiedy jej wartość przekroczy bilion dolarów. Powszechnie uważana jest za najbardziej innowacyjną – w końcu dała światu pierwszy domowy komputer z graficznym interfejsem użytkownika, pierwszy tablet i pierwszy rzeczywiście użyteczny telefon komórkowy z dotykowym ekranem. Jej współzałożyciel i szef, nieżyjący już Steve Jobs, uznawany był za geniusza techniki, designu i marketingu. Obecny prezes Tim Cook znalazł się na pierwszym miejscu listy największych światowych liderów „Fortune", wyprzedzając m.in. Mario Draghiego, prezesa Europejskiego Banku Centralnego, przewodniczącego Chińskiej Republiki Ludowej Xi Jinpinga oraz papieża Franciszka. Cook ogłosił właśnie, że zamierza cały swój majątek (obecnie ok. 800 mln dolarów) przekazać na cele charytatywne.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Plus Minus
„Dora Maar. Dwa oblicza miłości” i „Szukając Dory Maar”: Dwa portrety surrealistki
Plus Minus
„Fantastyczna 4: Pierwsze kroki”: Komiks z nutą konserwatywną
Plus Minus
„Za tamtymi drzwiami”: To, co w pamięci jeszcze płonie
Plus Minus
„Tkacze burz / Storm Weavers”: Krasnoludy dla singli
Plus Minus
„Książka na wojnie. Czytanie w ogniu walki”: Broń z papieru
Reklama
Reklama