Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2025 15:55 Publikacja: 07.03.2025 18:00
Barbara Dubiecka-Kruk od wielu lat sięga w pracy po rozwiązania technologiczne, do których w ostatnim czasie dołączyła sztuczna inteligencja. - Technologia jest jak jajko niespodzianka. Jeśli damy je uczniom, to mamy spore prawdopodobieństwo, że zadziała i będzie dla nich atrakcyjne – wskazuje nauczycielka. - Uczniowie bardzo szybko chwycili bakcyla technologicznego. Nauczyciele, którzy chcieli podążać za uczniem również – dodaje.
Jednym z narzędzi, jakie – w ocenie Dubieckiej-Kruk - usprawniają proces nauczania i pozwalają na jego dopasowanie do indywidualnych potrzeb ucznia, są akceleratory nauki. – To takie przyspieszacze nauki wbudowane w platformę Teams. (…) Kiedy pracujemy na lekcji i widzę, że trudnością ucznia nie jest temat, który się zajmujemy, ale brak podstaw. Kilkoma kliknięciami mogę dzisiaj przygotować zadanie dla ucznia, konkretne ćwiczenia, dzięki którym po pierwsze ma trening, a z drugiej strony, może przeanalizować krok po kroku to, jak powinno wyglądać rozwiązanie – tłumaczy.
Polityka nad Sekwaną to dziś pole eksperymentów, w tym wciągania do władzy partii dotąd izolowanych. Efekt – woj...
W dzisiejszym odcinku podcastu „Posłuchaj Plus Minus” Daria Chibner rozmawia z Konstantym Pilawą z Klubu Jagiell...
Urzeka mnie głębia głosu Dave’a Gahana z zespołu Depeche Mode oraz ładunek emocjonalny ukryty między jego słowam...
„28 lat później” to zwieńczenie trylogii grozy, a zarazem początek nowej serii o wirusie agresji. A przy okazji...
„Sama w Tokio” Marie Machytkovej to książka, która jest podróżą. Wciągającym odkrywaniem świata bohaterki, ale i...
Lubił się wygłupiać, miał dar naśladowania, był spontaniczny. Tymczasem utrwalono w Polakach wizerunek Fryderyka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas