„Gejsze 2 – Herbaciarnie”: Sztuka parzenia herbaty

„Gejsze 2 – Herbaciarnie” to jedna z tych gier, przy których trzeba intensywnie myśleć.

Publikacja: 15.03.2024 17:00

„Gejsze 2 – Herbaciarnie”: Sztuka parzenia herbaty

Foto: mat.pras.

Już pierwsza część taka była. Niby prosta, a złożona, wymagająca przeanalizowania każdego ruchu. Uczestnicy gry „Gejsze” starali się za pomocą prezentów przekonać do siebie cztery z siedmiu kobiet. Wymagało to nie tyle dużych funduszy, co sprytu – by za pomocą czterech dostępnych rozkazów przechytrzyć rywali.

Część druga stara się ten pomysł rozbudować. Pojawiają się bowiem tytułowe herbaciarnie, a więc miejsca, w których gejsze przesiadują. Każda z nich ma lokal startowy odpowiadający jej kolorowi. Za otrzymany prezent wyrusza w podróż po kolejnych przybytkach, poznając sztukę parzenia herbaty. Gdy wróci do swojego, zyskuje specjalny lampion zwiększający jej wartość punktową.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
„Ostatnia przysługa”: Kobieta w desperacji
Plus Minus
„Wieczne państwo. Opowieść o Kazachstanie": Władza tłumaczyć się nie musi
Plus Minus
"Nobody Wants to Die”: Retrokryminał z przyszłości
Plus Minus
Krzysztof Janik: Państwo musi czasem o siebie zadbać
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Plus Minus
Olimpijskie boje smutnych panów