„Gejsze 2 – Herbaciarnie”: Sztuka parzenia herbaty

„Gejsze 2 – Herbaciarnie” to jedna z tych gier, przy których trzeba intensywnie myśleć.

Publikacja: 15.03.2024 17:00

„Gejsze 2 – Herbaciarnie”: Sztuka parzenia herbaty

Foto: mat.pras.

Już pierwsza część taka była. Niby prosta, a złożona, wymagająca przeanalizowania każdego ruchu. Uczestnicy gry „Gejsze” starali się za pomocą prezentów przekonać do siebie cztery z siedmiu kobiet. Wymagało to nie tyle dużych funduszy, co sprytu – by za pomocą czterech dostępnych rozkazów przechytrzyć rywali.

Część druga stara się ten pomysł rozbudować. Pojawiają się bowiem tytułowe herbaciarnie, a więc miejsca, w których gejsze przesiadują. Każda z nich ma lokal startowy odpowiadający jej kolorowi. Za otrzymany prezent wyrusza w podróż po kolejnych przybytkach, poznając sztukę parzenia herbaty. Gdy wróci do swojego, zyskuje specjalny lampion zwiększający jej wartość punktową.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Walka o szafranowy elektorat
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Plus Minus
„Czerwone niebo”: Gdy zbliża się pożar
Plus Minus
Dzieci komunistycznego reżimu
Plus Minus
„Śmiertelnie ciche miasto. Historie z Wuhan”: Miasto jak z filmu science fiction
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Plus Minus
Tajemnice pod taflą wody