Reklama
Rozwiń
Reklama

Na Dworcu Centralnym dostajemy olbrzymie wsparcie od marek

Pomaga nam cała masa firm, które wręcz proszą, by ich nigdzie nie oznaczać, nie tagować, bo nie chcą, by ktoś sobie pomyślał, że robią to tylko dla dobrego PR-u - mówi Agnieszka, koordynatorka Grupy Centrum, oddolnej grupy wolontariuszy z Dworca Centralnego w Warszawie

Publikacja: 01.04.2022 16:52

Na Dworcu Centralnym dostajemy olbrzymie wsparcie od marek

Foto: PAP/Marcin Obara

Jak wygląda dziś sytuacja na warszawskim Dworcu Centralnym?

Jest już dużo spokojniej niż dwa tygodnie temu: z Ukrainy przyjeżdża mniej osób, a struktura pomocy na dworcu nabrała kształtów. Wśród wolontariuszy wypracowaliśmy konkretny podział obowiązków, wytworzyliśmy sobie pewne sekcje i dzięki temu wszystko lepiej działa.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Janusz Kapusta: 30 lat w „Plusie Minusie”
Plus Minus
„Bugonia”: Planeta ludzi i kosmitów
Plus Minus
„Star Wars: Legends of the Force”: Zbieraj i walcz
Plus Minus
„Bastion”: Barwna katastrofa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Miłość”: Pułapki niezależności
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama