Reklama

Na Dworcu Centralnym dostajemy olbrzymie wsparcie od marek

Pomaga nam cała masa firm, które wręcz proszą, by ich nigdzie nie oznaczać, nie tagować, bo nie chcą, by ktoś sobie pomyślał, że robią to tylko dla dobrego PR-u - mówi Agnieszka, koordynatorka Grupy Centrum, oddolnej grupy wolontariuszy z Dworca Centralnego w Warszawie

Publikacja: 01.04.2022 16:52

Na Dworcu Centralnym dostajemy olbrzymie wsparcie od marek

Foto: PAP/Marcin Obara

Jak wygląda dziś sytuacja na warszawskim Dworcu Centralnym?

Jest już dużo spokojniej niż dwa tygodnie temu: z Ukrainy przyjeżdża mniej osób, a struktura pomocy na dworcu nabrała kształtów. Wśród wolontariuszy wypracowaliśmy konkretny podział obowiązków, wytworzyliśmy sobie pewne sekcje i dzięki temu wszystko lepiej działa.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama