Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2016 14:13 Publikacja: 30.06.2016 14:07
Foto: Fotorzepa
Czasami to doznanie koszmarne, czasami smutne, a czasami całkiem śmieszne. No bo jak traktować poważnie informację, że najważniejszymi sponsorami Euro 2016 są producenci piwa i fast foodów? Jeśli ktoś potrzebował argumentu na to, że oglądanie piłki nożnej w telewizji skłania kibiców raczej do obżarstwa i opilstwa niż do aktywności fizycznej, to ma dowód bezsporny. Rynek reklamy nie kłamie. A czasy, kiedy w takiej dziedzinie obowiązywały jakieś społeczne zasady, minęły już dawno.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gdańska wystawa „Nasi chłopcy” zupełnie mnie nie oburza, bo przymusowa służba Polaków w armii III Rzeszy była fa...
Jarosław Kaczyński: „Czy to jest skoordynowana akcja? Najpierw Braun kwestionujący Holokaust i zbrodnie w Auschw...
Powinniśmy podziękować specom Muska od wizerunku X i Groka. Dzięki temu lepiej zrozumieliśmy naturę tego, co z d...
Trzeba zagłębić się daleko w przeszłość, aby znaleźć prezydenta, który podobnie zmieniłby Stany Zjednoczone w ci...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Donalda Trumpa poza Ameryką najbardziej interesuje Bliski Wschód. Stamtąd chce ściągnąć najwięcej pieniędzy – od...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas