Reklama

Zdort: Hamburger i piwko dla futbolu

Mistrzostwa Europy (oraz odbywające się niemal równocześnie z nimi jubileuszowe piłkarskie mistrzostwa obu Ameryk) zmuszają telewidza do częstszego obcowania z licznymi reklamami i anonsami sponsorów.

Aktualizacja: 01.07.2016 14:13 Publikacja: 30.06.2016 14:07

Zdort: Hamburger i piwko dla futbolu

Foto: Fotorzepa

Czasami to doznanie koszmarne, czasami smutne, a czasami całkiem śmieszne. No bo jak traktować poważnie informację, że najważniejszymi sponsorami Euro 2016 są producenci piwa i fast foodów? Jeśli ktoś potrzebował argumentu na to, że oglądanie piłki nożnej w telewizji skłania kibiców raczej do obżarstwa i opilstwa niż do aktywności fizycznej, to ma dowód bezsporny. Rynek reklamy nie kłamie. A czasy, kiedy w takiej dziedzinie obowiązywały jakieś społeczne zasady, minęły już dawno.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Plus Minus
Mariusz Cieślik: Chłopcy z wystawy „Nasi chłopcy” wcale nie są naszymi chłopcami
Plus Minus
Kataryna: Jarosław Kaczyński niby krytykuje Grzegorza Brauna, ale obrywają inni
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Grok, czyli eksperyment, który ujawnił prawdę
Plus Minus
Czy Donald Trump jest największym szkodnikiem w historii prezydentów USA?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Plus Minus
Jak Trump układa Bliski Wschód? „Wszystko rozbija się o państwo palestyńskie”
Reklama
Reklama