Reklama

Omikron. Incydent czy game changer

Sprawę Covid-19 zakończyć miało przestrzeganie zasad izolacji, wprowadzenie paszportów zdrowotnych, a przede wszystkim powszechny dostęp do szczepień. Nie zakończyło. Po dwóch latach pandemii wciąż nie wiemy, ile jeszcze szczytów zachorowań przed nami ani jakie niespodzianki czekają nas ze strony koronawirusa.

Aktualizacja: 07.01.2022 15:17 Publikacja: 07.01.2022 10:00

Nikaraguanka przyczepia kartkę z napisem „omikron” do kukły, która następnie zostanie zgodnie z trad

Nikaraguanka przyczepia kartkę z napisem „omikron” do kukły, która zostanie spalona na pożegnanie starego roku (Managua, 27 grudnia 2021 r.)

Nikaraguanka przyczepia kartkę z napisem „omikron” do kukły, która następnie zostanie zgodnie z tradycją spalona na pożegnanie starego roku (Managua, 27 grudnia 2021 r.). Gdybyż pokonanie pandemii było takie łatwe…

Foto: AFP, OSWALDO RIVAS

Czy szczepionki ochronią nas przed nowymi wariantami? Ile dawek będziemy musieli jeszcze przyjąć? Czy trzeba będzie szczepić się co roku, a może nawet częściej? Kiedy dostępne będą sprawdzone leki przeciw SARS-CoV-2? Ile nowych odmian tego wirusa jeszcze się pojawi? Będą bardziej czy mniej zakaźne, bardziej czy mniej groźne dla pacjentów? Czy konieczność noszenia maseczek i wszelkie ograniczenia tak dotkliwie wpływające na nasze codzienne życie wreszcie znikną?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
„Wyrok”: Wojna zbawienna, wojna błogosławiona
Plus Minus
„Arnhem. Dług hańby”: Żelazne spadochrony
Plus Minus
„Najdalsza Polska. Szczecin 1945-1950”: Miasto jako pole gry
Plus Minus
„Dragon Ball Z: Kakarot: Daima”: Niby nie rewolucja, ale wciąga
Plus Minus
„ZATO. Miasta zamknięte w Związku Radzieckim i Rosji”: Wstęp wzbroniony
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama