Kampania wyborcza oczami twórcy filmów reklamowych

Rozmowa z Jerzym Orłowskim, reżyserem filmów reklamowych, autorem spotów wyborczych

Publikacja: 15.10.2011 01:01

Kampania wyborcza oczami twórcy filmów reklamowych

Foto: Fotorzepa

Ludzie mówią do pana „mordo ty moja"?

Nie, ale tamten spot wyborczy wbił się w pamięć, podobnie jak mdlejący pluszak i pustoszejąca lodówka z 2005 r. Myślę, że spoty były niezłe, bo ludzie je zapamiętali. I o to chodzi w kampanii wyborczej.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Chińskie marzenie
Plus Minus
Jarosław Flis: Byłoby dobrze, żeby błędy wyborcze nie napędzały paranoi
Plus Minus
„Aniela” na Netlfiksie. Libki kontra dziewczyny z Pragi
Plus Minus
„Jak wytresować smoka” to wierna kopia animacji sprzed 15 lat
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
gra
„Byczy Baron” to nowa, bycza wersja bardzo dobrej gry – „6. bierze!”