Sylvester Stallone w „Królu Tulsy” i Arnold Schwarzenegger w „Fubarze”. Niezniszczalni herosi

Sylvester Stallone w „Królu Tulsy” i Arnold Schwarzenegger w „Fubarze”. przeżywają trzecią młodość za sprawą całkiem udanych seriali.

Publikacja: 09.06.2023 03:00

Stallone i Schwarzeneger w swoich serialowych wcieleniach

Stallone i Schwarzeneger w swoich serialowych wcieleniach

Foto: mat.pras.

Na ten pociąg chce się załapać każdy, bo dzisiaj występ w telewizyjnym serialu to wcale nie krok w tył, lecz przeciwnie. Oczywiście, trzeba ostrożnie wybierać projekty, bo i złych seriali ze sławami w rolach głównych nie brakuje, krytycy znęcali się ostatnio nad „The Terminal List” (Prime Video) z Chrisem Prattem czy nad wchodzącym na ekrany „Idolem” (HBO Max) z wokalistą The Weeknd w obsadzie.

Pieniądze w telewizji wywąchali również starzy wyjadacze, którzy „comebacków” od czasów swojej świetności zaliczyli już kilka – ostatnio Arnold Schwarzenegger (lat 75) i Sylvester Stallone (76). Jeden przeżywał drugą młodość w kolejnych częściach „Terminatora”, drugi pilnuje (jako aktor i producent) złotodajnych serii „Creed” (o duchowych spadkobiercach boksera Rocky’ego Balboa) i sensacyjno-przygodowych pastiszów „Niezniszczalni”. W tych ostatnich grał też Schwarzenegger. Teraz te dwie ikony „męskiego” kina lat 80. i 90. próbują podarować sobie trzecią młodość.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Platformy streamingowe
„Aniela” z Kożuchowską podbija serca widzów Netfliksa. Demirski w świetnej formie
Platformy streamingowe
Nadchodzi trzeci sezon „Squid Game”. Ma odpowiedzieć na pytanie dotyczące ludzkości
Platformy streamingowe
„Projekt UFO”. Jaką tajemnicę obnaża serial z Kościukiewiczem i Adamczykiem?
Platformy streamingowe
„Nic nie jest takie, jak się wydaje”. „Czarne lustro” powraca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Platformy streamingowe
„Dzień zero”: kiedy w telefonie czytasz, że drugiego ataku nie przeżyjesz