[b]Tak wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 26 marca 2010 r., (I SA/Wa 1809/09). [/b]
[srodtytul]Jaki jest problem[/srodtytul]
Do wojewódzkiego sądu administracyjnego wpłynęła skarga na decyzję ministra spraw wewnętrznych i administracji w przedmiocie umorzenia postępowania.
Zarządzeniem przewodniczącego wydziału WSA wezwano stronę skarżącą do usunięcia braków formalnych przez nadesłanie trzech odpisów skargi poświadczonych za zgodność z oryginałem – w terminie siedmiu dni od daty doręczenia wezwania, pod rygorem odrzucenia skargi.
Jak wynika z adnotacji placówki pocztowej, przesyłki tej nie doręczono, gdyż biuro było zamknięte (adnotacje na kopercie). Placówka pocztowa dwukrotnie bezskutecznie zawiadamiała stronę skarżącą o możliwości odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym w terminie kolejnych siedmiu dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata, po czym zwróciła nieodebraną przesyłkę sądowi.