Reklama
Rozwiń
Reklama

Włodzimierz Chróścik: Mity i fakty, czyli profesjonalny prawnik na etacie

Z głęboką satysfakcją przyjmuję wyniki ankiety przeprowadzonej w ORA w Warszawie w sprawie wprowadzenia w adwokaturze regulacji prawnych umożliwiających adwokatom świadczenie pomocy prawnej na podstawie stosunku pracy.

Aktualizacja: 25.09.2020 17:18 Publikacja: 25.09.2020 11:12

Włodzimierz Chróścik: Mity i fakty, czyli profesjonalny prawnik na etacie

Foto: Fotorzepa

Wyniki ankiety wskazują, że niemal 90 proc. członków ORA dopuszcza tę formę świadczenia pomocy prawnej. W ten sposób mit głoszony przez lata przez działaczy adwokatury, wskazujący na rzekome ograniczenie niezależności radców prawnych pozostających w stosunku pracy, zderzył się z faktycznym poglądem społeczności adwokatów. I jest to zderzenie bolesne.

Jak bardzo oderwane od problemów swojego środowiska muszą być władze samorządu adwokackiego, jeśli dla poznania poglądu 90 proc. swoich koleżanek i kolegów potrzebują ankiety?

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Paweł Litwiński: DSA to nie cenzura, tylko próba odzyskania kontroli
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Prawne
Piotr Mgłosiek: Trybunał w Strasburgu po raz kolejny umył ręce
Opinie Prawne
Katarzyna Szymielewicz, Wojciech Klicki: Nie ma darmowych ubezpieczeń
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Prezydent w stronie biernej
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Każdy ma prawo do sądu – własnego, na dowolny temat
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama