Aktualizacja: 16.02.2019 12:42 Publikacja: 14.02.2019 18:25
Foto: Fotorzepa/ Danuta Matłoch
"Rzeczpospolita" miała czelność skrytykować Telewizję Polską za uprawianą tam nachalną propagandę i wskazać na gwałtowny spadek jej wiarygodności w porównaniu z podobnymi programami i audycjami komercyjnej konkurencji. Z przedstawionych badań wynikało bowiem, że zdecydowana większość widzów „Wiadomości" oraz TVP Info źle ocenia rzetelność tych programów w przeciwieństwie do programów TVN i Polsatu, gdzie te proporcje wypadały dokładnie odwrotnie. „Wiadomości" odpowiedziały na to wypróbowaną metodą nagonki personalnej. Tym razem jej ofiarą padł redaktor naczelny „Rzeczpospolitej" Bogusław Chrabota.
Sposób, w jaki nasz zachodni sąsiad, Niemcy, próbuje radzić sobie z rosnącą popularnością AfD, budzi coraz więce...
Do wydobycia metali ziem rzadkich nad Dnieprem droga jest daleka. Podpisując w czwartek porozumienie z Waszyngto...
Spotkanie z Donaldem Trumpem tuż przed wyborami to polityczna ruletka. Ma pomóc Karolowi Nawrockiemu zyskać powa...
Właściwie dlaczego nie mówi się o tym, że Rosjanie organizują obozy koncentracyjne? Historia Wiktorii Roszczyny...
Żaden prezydent USA po 100 dniach na urzędzie nie miał tak złych notowań. Żaden też tak szybko nie zniechęcił do...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas