Aktualizacja: 09.07.2018 20:22 Publikacja: 09.07.2018 20:16
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Sezon ogórkowy nam pięknie rozkwita. W weekend media żyły właściwie wyłącznie akcją ratowniczą w Tajlandii, bo i na polskim podwórku się niewiele działo. Posuchę postanowiła wykorzystać Dolnośląska Izba Rolnicza, rozkręcając akcję „Rolnictwo to praca, nie wybryk”. Izba przygotowała trzy filmiki, przyznajmy uczciwe – strasznie przaśne, przez które naprawdę trudno przebrnąć, by dowiedzieć się, o co właściwie chodzi. Szkoda, bo akcja ta rzeczywiście dużo mówi o nas samych.
Kitem kampanii jest polaryzacja, na którą w ostatniej debacie TVP zagrali Trzaskowski i Nawrocki. Hitem był każd...
To Akcja Demokracja i jej austro-węgierski partner biznesowy – ujawniła Wirtualna Polska – stoją za reklamami na...
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia w debacie TVP mówił, że potrzebujemy dobrych relacji z Niemcami, dlatego różnice...
Według kolektywu analitycznego Res Futura główne pytanie pojawiające się w sieci po poniedziałkowej debacie kand...
Sztab Karola Nawrockiego chce przemilczeć aferę mieszkaniową, mimo że pytań przybywa, Czy podczas poniedziałkowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas