Reklama
Rozwiń

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Możesz mieć firmę, która produkuje, sprzedaje, oferuje. Ale to wcale nie oznacza, że jesteś w stanie wykreować markę. Tym bardziej taką, która dla twoich konsumentów stanie się niezastąpiona.

Publikacja: 14.03.2018 20:00

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Foto: Adobe Stock

Rynek wciąż ulega przeobrażeniom, staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci wymagający. Ty zaś musisz zrozumieć, jakie miejsce na nim zajmuje twoja firma. W tym właśnie mogą pomóc ci wartości.

Smaki, zapachy, kolory, kształty produktów, właściwości – te wszystkie funkcjonalne aspekty produktów dziś już słabo wyróżniają firmy na rynku. Postęp technologiczny, krótki żywot innowacji, możliwość łatwego powielania rozwiązań przez konkurencję – to wszystko sprawia, że trudno dziś rywalizować w biznesie na poziomie rozwiązań funkcjonalnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa