Reklama
Rozwiń
Reklama

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Możesz mieć firmę, która produkuje, sprzedaje, oferuje. Ale to wcale nie oznacza, że jesteś w stanie wykreować markę. Tym bardziej taką, która dla twoich konsumentów stanie się niezastąpiona.

Publikacja: 14.03.2018 20:00

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Foto: Adobe Stock

Rynek wciąż ulega przeobrażeniom, staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci wymagający. Ty zaś musisz zrozumieć, jakie miejsce na nim zajmuje twoja firma. W tym właśnie mogą pomóc ci wartości.

Smaki, zapachy, kolory, kształty produktów, właściwości – te wszystkie funkcjonalne aspekty produktów dziś już słabo wyróżniają firmy na rynku. Postęp technologiczny, krótki żywot innowacji, możliwość łatwego powielania rozwiązań przez konkurencję – to wszystko sprawia, że trudno dziś rywalizować w biznesie na poziomie rozwiązań funkcjonalnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama