Aktualizacja: 14.03.2018 20:00 Publikacja: 14.03.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Rynek wciąż ulega przeobrażeniom, staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci wymagający. Ty zaś musisz zrozumieć, jakie miejsce na nim zajmuje twoja firma. W tym właśnie mogą pomóc ci wartości.
Smaki, zapachy, kolory, kształty produktów, właściwości – te wszystkie funkcjonalne aspekty produktów dziś już słabo wyróżniają firmy na rynku. Postęp technologiczny, krótki żywot innowacji, możliwość łatwego powielania rozwiązań przez konkurencję – to wszystko sprawia, że trudno dziś rywalizować w biznesie na poziomie rozwiązań funkcjonalnych.
Nie wystarczy znać wzory i wykresy, trzeba widzieć za nimi ludzi, wybory, wartości i historie. Ekonomia może być...
Mamy kryzys w ochronie zdrowia – ogłosili politycy. Jako zajmujący się tym obszarem pozwolę sobie dodać: jak co...
Kiedy ktoś zaczyna rozmawiać na temat inwestowania w dzisiejszych czasach, nieodmiennie pada w końcu pytanie: a...
Kto nam zbuduje mieszkania dostępne cenowo? Ministerstwo Rozwoju i Technologii stawia na spółdzielnie. Jest plan...
W obliczu przyspieszającej cyfryzacji cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony, ale też na infrastrukturę krytyczną.
Ryzyko polityczne dla współpracy wojskowej wynikające z działań administracji Trumpa jest zbyt duże, aby je igno...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas