Reklama

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Możesz mieć firmę, która produkuje, sprzedaje, oferuje. Ale to wcale nie oznacza, że jesteś w stanie wykreować markę. Tym bardziej taką, która dla twoich konsumentów stanie się niezastąpiona.

Publikacja: 14.03.2018 20:00

Chcesz zbudować nieśmiertelną markę?

Foto: Adobe Stock

Rynek wciąż ulega przeobrażeniom, staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci wymagający. Ty zaś musisz zrozumieć, jakie miejsce na nim zajmuje twoja firma. W tym właśnie mogą pomóc ci wartości.

Smaki, zapachy, kolory, kształty produktów, właściwości – te wszystkie funkcjonalne aspekty produktów dziś już słabo wyróżniają firmy na rynku. Postęp technologiczny, krótki żywot innowacji, możliwość łatwego powielania rozwiązań przez konkurencję – to wszystko sprawia, że trudno dziś rywalizować w biznesie na poziomie rozwiązań funkcjonalnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Reklama
Reklama