Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2018 20:00 Publikacja: 14.03.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Rynek wciąż ulega przeobrażeniom, staje się coraz bardziej konkurencyjny, a konsumenci wymagający. Ty zaś musisz zrozumieć, jakie miejsce na nim zajmuje twoja firma. W tym właśnie mogą pomóc ci wartości.
Smaki, zapachy, kolory, kształty produktów, właściwości – te wszystkie funkcjonalne aspekty produktów dziś już słabo wyróżniają firmy na rynku. Postęp technologiczny, krótki żywot innowacji, możliwość łatwego powielania rozwiązań przez konkurencję – to wszystko sprawia, że trudno dziś rywalizować w biznesie na poziomie rozwiązań funkcjonalnych.
Przy zachodzących w Polsce zmianach pokoleniowych i ekonomicznych gastronomia jest wręcz skazana na sukces, choc...
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas