Reklama
Rozwiń
Reklama

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska: Zielony cukier coraz bliżej polskich półek sklepowych i stołów

Zmiany, które zapoczątkowaliśmy, mają doprowadzić do tego, że w całym łańcuchu produkcji cukru, od pola do klienta, będziemy zeroemisyjni, a nasz cukier będzie zielony – mówi Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska.

Publikacja: 03.06.2021 21:00

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska

Foto: materiały prasowe

Pfeifer&Langen Polska rozpoczął wdrażanie radykalnych zmian w produkcji cukru. Skąd taki krok?

Dotarło do nas wszystkich, że mamy poważny problem związany z tym, że zmienia nam się klimat, że dzieje się tu coś niedobrego. Mamy świadomość, że trzeba coś zrobić żeby wyhamować te zmiany. To jedna strona medalu. Druga, to oczekiwania klienta. Świadomość konsumentów jest dziś zupełnie inna niż ta, którą mieli jeszcze 10, 20 czy 30 lat temu. Dzisiaj młode pokolenie, świadome zmian klimatycznych mówi, że chce innych produktów. Takich, których produkcja nie oddziałuje negatywnie na środowisko. Mało tego - chce, by były one wyprodukowane w warunkach, które nie naruszają równowagi środowiskowej i nie powodują cierpienia zwierząt. Wystarczy spojrzeć na liczbę restauracji eko, wege itd. To są trendy, których nie można nie zauważać.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama