Reklama
Rozwiń
Reklama

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska: Zielony cukier coraz bliżej polskich półek sklepowych i stołów

Zmiany, które zapoczątkowaliśmy, mają doprowadzić do tego, że w całym łańcuchu produkcji cukru, od pola do klienta, będziemy zeroemisyjni, a nasz cukier będzie zielony – mówi Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska.

Publikacja: 03.06.2021 21:00

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska

Roman Kubiak, prezes zarządu Pfeifer & Langen Polska

Foto: materiały prasowe

Pfeifer&Langen Polska rozpoczął wdrażanie radykalnych zmian w produkcji cukru. Skąd taki krok?

Dotarło do nas wszystkich, że mamy poważny problem związany z tym, że zmienia nam się klimat, że dzieje się tu coś niedobrego. Mamy świadomość, że trzeba coś zrobić żeby wyhamować te zmiany. To jedna strona medalu. Druga, to oczekiwania klienta. Świadomość konsumentów jest dziś zupełnie inna niż ta, którą mieli jeszcze 10, 20 czy 30 lat temu. Dzisiaj młode pokolenie, świadome zmian klimatycznych mówi, że chce innych produktów. Takich, których produkcja nie oddziałuje negatywnie na środowisko. Mało tego - chce, by były one wyprodukowane w warunkach, które nie naruszają równowagi środowiskowej i nie powodują cierpienia zwierząt. Wystarczy spojrzeć na liczbę restauracji eko, wege itd. To są trendy, których nie można nie zauważać.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama