Rz: Guidewire kończy pierwszy etap wdrażania nowego systemu informatycznego w PZU, co zmieni się dla PZU i jego klientów po jego uruchomieniu? Czy to będzie rewolucja dla PZU?
Marcus Ryu: PZU zmienia wiele w niemal każdym obszarze swojej działalności. Wdrożenie naszych systemów PolicyCenter i BillingCenter to ważny element tej transformacji. Największa zmiana polegać będzie na elastyczności. Do tej pory sztywny system często ograniczał możliwości działania PZU. Teraz to sama spółka będzie decydować, jakie produkty można zaoferować klientom, jak ustalane będą ich ceny, jakie produkty trafią do poszczególnych segmentów rynku i jak prowadzona będzie ich dystrybucja. Klienci PZU zauważą dużą różnicę pod względem jakości produktów PZU i ich dostosowania do potrzeb rynku. Ponadto zmiany w systemie spowodują, że kontakt z PZU – na przykład w celu uregulowania należności, uzyskania informacji o statusie szkody, wprowadzania zmian w polisie – stanie się znacznie łatwiejszy.