Reklama
Rozwiń

Czy pamiętacie jeszcze Napstera?

Ileż to razy zdarzyło się Wam, Szanowni Czytelnicy, że gdy delektowaliście się swoim ulubionym serialem czy albumem muzycznym w jednym z popularnych serwisów streamingowych, wasze doznania estetyczne były psute przez irytujące reklamy?

Publikacja: 13.09.2015 22:00

Hubert Kozieł

Hubert Kozieł

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Słuchacie sobie w pracy Two Steps from Hell, japońskiego girlsbandu Scandal czy też Gangu Albanii, a tu nagle dzwoni Wam w uszach reklama polisy OC, proszku do prania, suplementu diety czy też filmik jakiejś poronionej kampanii społecznej? No cóż, bez tych irytujących reklam Wasze ulubione serwisy internetowe albo przestałyby działać, albo wprowadziły odpłatność treści. Próbujecie bronić się przed tym, włączając AdBlocka w swojej przeglądarce.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB