Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy pamiętacie jeszcze Napstera?

Ileż to razy zdarzyło się Wam, Szanowni Czytelnicy, że gdy delektowaliście się swoim ulubionym serialem czy albumem muzycznym w jednym z popularnych serwisów streamingowych, wasze doznania estetyczne były psute przez irytujące reklamy?

Publikacja: 13.09.2015 22:00

Hubert Kozieł

Hubert Kozieł

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Słuchacie sobie w pracy Two Steps from Hell, japońskiego girlsbandu Scandal czy też Gangu Albanii, a tu nagle dzwoni Wam w uszach reklama polisy OC, proszku do prania, suplementu diety czy też filmik jakiejś poronionej kampanii społecznej? No cóż, bez tych irytujących reklam Wasze ulubione serwisy internetowe albo przestałyby działać, albo wprowadziły odpłatność treści. Próbujecie bronić się przed tym, włączając AdBlocka w swojej przeglądarce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama