Reklama

Czy pamiętacie jeszcze Napstera?

Ileż to razy zdarzyło się Wam, Szanowni Czytelnicy, że gdy delektowaliście się swoim ulubionym serialem czy albumem muzycznym w jednym z popularnych serwisów streamingowych, wasze doznania estetyczne były psute przez irytujące reklamy?

Publikacja: 13.09.2015 22:00

Hubert Kozieł

Hubert Kozieł

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Słuchacie sobie w pracy Two Steps from Hell, japońskiego girlsbandu Scandal czy też Gangu Albanii, a tu nagle dzwoni Wam w uszach reklama polisy OC, proszku do prania, suplementu diety czy też filmik jakiejś poronionej kampanii społecznej? No cóż, bez tych irytujących reklam Wasze ulubione serwisy internetowe albo przestałyby działać, albo wprowadziły odpłatność treści. Próbujecie bronić się przed tym, włączając AdBlocka w swojej przeglądarce.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aktywistki klimatyczne: Przestańmy hamować, zacznijmy inwestować w silny polski przemysł
Opinie Ekonomiczne
Dyrektywa o cyberbezpieczeństwie: idziemy znacznie dalej na tle Europy
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Pod wodą, czyli jak podejść do nierównowagi fiskalnej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Magiczne 60 procent
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Kubisiak: Kręta ścieżka rewolucji AI
Reklama
Reklama