Czy pamiętacie jeszcze Napstera?

Ileż to razy zdarzyło się Wam, Szanowni Czytelnicy, że gdy delektowaliście się swoim ulubionym serialem czy albumem muzycznym w jednym z popularnych serwisów streamingowych, wasze doznania estetyczne były psute przez irytujące reklamy?

Publikacja: 13.09.2015 22:00

Hubert Kozieł

Hubert Kozieł

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Słuchacie sobie w pracy Two Steps from Hell, japońskiego girlsbandu Scandal czy też Gangu Albanii, a tu nagle dzwoni Wam w uszach reklama polisy OC, proszku do prania, suplementu diety czy też filmik jakiejś poronionej kampanii społecznej? No cóż, bez tych irytujących reklam Wasze ulubione serwisy internetowe albo przestałyby działać, albo wprowadziły odpłatność treści. Próbujecie bronić się przed tym, włączając AdBlocka w swojej przeglądarce.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Wraca dramat błonicy. Pora uzależnić 800+ od szczepień
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Stara bida i bankowy chłopiec do bicia
Opinie Ekonomiczne
Prof. Elżbieta Chojna-Duch: Strategiczna autonomia w Europie
Opinie Ekonomiczne
Marek Tatała: Czy deregulacja się opłaca?
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Niemiecka bazooka finansowa odpali przemysł
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń