Reklama
Rozwiń

Piotr Skwirowski: Praca sezonowa może mieć gorzki smak

Rynek pracy sezonowej przechodzi zmiany. Podczas gdy część firm narzeka na brak chętnych do pracy, inne mogą w nich przebierać. Liczą się pieniądze, ale nie tylko. No i trzeba uważać na „okazje”.

Publikacja: 09.07.2024 04:30

Piotr Skwirowski: Praca sezonowa może mieć gorzki smak

Foto: Bloomberg

Lato to tradycyjnie potężny wzrost zapotrzebowania na pracowników sezonowych. Nie tylko w rolnictwie, ale też gastronomii, hotelach, przy sprzedaży pamiątek. Kartki z ofertami pracy na witrynach i drzwiach barów, restauracji, lodziarni, kawiarni i wszelkiego rodzaju punktów usługowych, zwłaszcza w kurortach wakacyjnych, to wręcz nierozerwalny element wakacyjnego krajobrazu.

Praca sezonowa: brak rąk do pracy albo nadmiar chętnych

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama