Piotr Skwirowski: Praca sezonowa może mieć gorzki smak

Rynek pracy sezonowej przechodzi zmiany. Podczas gdy część firm narzeka na brak chętnych do pracy, inne mogą w nich przebierać. Liczą się pieniądze, ale nie tylko. No i trzeba uważać na „okazje”.

Publikacja: 09.07.2024 04:30

Piotr Skwirowski: Praca sezonowa może mieć gorzki smak

Foto: Bloomberg

Lato to tradycyjnie potężny wzrost zapotrzebowania na pracowników sezonowych. Nie tylko w rolnictwie, ale też gastronomii, hotelach, przy sprzedaży pamiątek. Kartki z ofertami pracy na witrynach i drzwiach barów, restauracji, lodziarni, kawiarni i wszelkiego rodzaju punktów usługowych, zwłaszcza w kurortach wakacyjnych, to wręcz nierozerwalny element wakacyjnego krajobrazu.

Praca sezonowa: brak rąk do pracy albo nadmiar chętnych

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Czy „dzień W” utopi Trumpa?
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Opinie Ekonomiczne
Adam Sanocki: Zielone lotnictwo potrzebuje wsparcia
Opinie Ekonomiczne
Mariusz Janik: Atomowa droga przez mękę
Opinie Ekonomiczne
Łukasz Bernatowicz, Marek Kowalski: Reforma bez dialogu...
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Donald Trump morduje cłami Forda, GM i Chryslera
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście