Aktualizacja: 11.10.2016 20:06 Publikacja: 11.10.2016 20:06
Foto: materiały prasowe
Rz: Ponad rok temu przejęliście Siódemkę, zajmując pozycję lidera na rodzimym rynku kurierskim (niemal 30-proc. udział). Teraz jako pierwsi wchodzicie w płatność kartami u kurierów. Ale czy to zmieni układ sił?
Rynek kurierski w Polsce rozwija się, a my nie chcemy zostać w miejscu. Zamierzamy zwiększać w nim udział. Kiedy ma się pozycję lidera, każdy chce nas atakować i podgryzać. W tej sytuacji nawet procent zdobytego rynku będzie dla nas sukcesem. Spodziewamy się, że – o ile konkurencja nie będzie w stanie szybko odpowiedzieć na naszą usługę płatności kartami – możemy zyskać do 5 proc. rynku w skali najbliższych pięciu lat.
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas