Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Wykorzystanie aplikacji mobilnej do likwidacji szkód przyspiesza wypłatę odszkodowania oraz zapewnia klientowi możliwość sprawdzania na bieżąco, co dzieje się w jego sprawie. - mówi Agnieszka Antol kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:13 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?

Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama