Reklama

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Wykorzystanie aplikacji mobilnej do likwidacji szkód przyspiesza wypłatę odszkodowania oraz zapewnia klientowi możliwość sprawdzania na bieżąco, co dzieje się w jego sprawie. - mówi Agnieszka Antol kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:13 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?

Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama