Założony w 1843 roku - obecnie drukowany w pięciu krajach, z nakładem rzędu miliona egzemplarzy - brytyjski tygodnik jest czytany przez politycznych i biznesowych liderów znacznie częściej niż jakiekolwiek inne czasopismo na świecie. Dlatego od dziś wybrane artykuły tego tytułu znajdą się w papierowym wydaniu "Rzeczpospolitej". Dla nas ta współpraca to nie tylko zwiększenie użyteczności zielonych stron, lecz także kolejna metoda na niespotykaną od kilkudziesięciu lat niestabilność i niepewność na rynkach finansowych. Musimy się przygotować do nowych czasów jak najlepiej. A my, dziennikarze, możemy to zrobić, tylko oferując naszym czytelnikom jeszcze więcej informacji, które właśnie teraz są najbardziej przydatne.

O czym myśli teraz świat? W jakim kierunku podążą zmiany w światowym biznesie, na giełdach i w strategiach przedsiębiorstw? Chcemy, jako jedyni w Polsce, dać na te pytania gotową odpowiedź.

Wszystkim spragnionym wiedzy o globalnej gospodarce, którzy czytają nas już od lat, ale i tym, którzy jeszcze nie są od lektury "Rzeczpospolitej" uzależnieni, oferujemy w każdy poniedziałek coś więcej niż inni. Biznesową nawigację GPS w brytyjskim stylu na czasy globalnego kryzysu.

[i]Wybrane artykuły z "The Economist" przeczytasz tylko w papierowym wydaniu "Rzeczpospolitej".[/i]