Reklama
Rozwiń
Reklama

Ułańskie szarże ciągle na fali

Z powodu błędnie przygotowanej dokumentacji przetargowej może nas czekać fala bankructw firm remontujących tory na wzór tej związanej z budową dróg.

Publikacja: 22.06.2015 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Jeśli jest się skazanym na startowanie w przetargach, to wiadomo, że czasami trzeba mocno nagiąć swoje początkowe oczekiwania, aby chociaż myśleć o zdobyciu zlecenia. Jednak nie można przeszarżować, ponieważ wielki projekt choćby wyceniony poniżej kosztów wykonania może się okazać gwoździem do trumny firmy. Ostatnie lata nauczyły jednak wielu przedsiębiorców, że lepiej wygrać nawet nieopłacalny i trudny do zrealizowania przetarg, a później grozić zlecającemu choćby zejściem z placu budowy. W ten sposób można wytargować aneks z nowymi warunkami i jakoś to będzie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama