Reklama

Outlety z markami premium

Różnorodna oferta pozwala obiektom wyprzedażowym odzyskać część obrotów traconych w każdą niedzielę niehandlową -mówi Radosław Gadomski, dyrektor ds. handlowych w firmie BOIG.

Aktualizacja: 23.06.2019 12:30 Publikacja: 23.06.2019 12:16

Outlety z markami premium

Foto: materiały prasowe

Jak zmieniają się centra wyprzedażowe? Jest w nich coraz więcej rozrywki? Coraz więcej gastronomii?

Radosław Gadomski: Trendy konsumencie wymusiły w ostatnim czasie wprowadzanie zmian w obiektach handlowych, w tym w centrach wyprzedażowych. Klienci coraz częściej chcą robić zakupy szybko, wygodnie i przy okazji mieć dostęp do usług i rozrywki. Na przekształcanie outletów wpłynęły także zaostrzone regulacje prawne dotyczące zakazu handlu w niedzielę.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Warszawa. Chętnych na biura więcej niż nowej powierzchni
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Luksusowy hotel Roberta De Niro w Krakowie. Legendarny aktor na placu budowy Nobu
Nieruchomości
Robert De Niro w Warszawie. Pięciolecie hotelu Nobu, będą kolejne inwestycje
Nieruchomości
Więcej chętnych na mieszkania z drugiej ręki. Są podwyżki
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama