Reklama

Outlety z markami premium

Różnorodna oferta pozwala obiektom wyprzedażowym odzyskać część obrotów traconych w każdą niedzielę niehandlową -mówi Radosław Gadomski, dyrektor ds. handlowych w firmie BOIG.

Aktualizacja: 23.06.2019 12:30 Publikacja: 23.06.2019 12:16

Outlety z markami premium

Foto: materiały prasowe

Jak zmieniają się centra wyprzedażowe? Jest w nich coraz więcej rozrywki? Coraz więcej gastronomii?

Radosław Gadomski: Trendy konsumencie wymusiły w ostatnim czasie wprowadzanie zmian w obiektach handlowych, w tym w centrach wyprzedażowych. Klienci coraz częściej chcą robić zakupy szybko, wygodnie i przy okazji mieć dostęp do usług i rozrywki. Na przekształcanie outletów wpłynęły także zaostrzone regulacje prawne dotyczące zakazu handlu w niedzielę.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy korzystają z każdej okazji, by złowić klienta
Nieruchomości
Dobry listopad u deweloperów. W sprzedaży mieszkań pomógł Black Friday
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
CTP buduje zasób i wysoki standard magazynów w Polsce
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama