Aktualizacja: 12.03.2020 09:10 Publikacja: 12.03.2020 09:10
Foto: Bruno FRYDRYCH/materiały prasowe
Notowana na giełdzie w Johannesburgu firma, właściciel największego portfela nieruchomości handlowych w Polsce, ma za sobą kolejny udany rok. W 2019 r. wskaźnik odwiedzin (footfall) wzrósł o 1 proc., do 110 mln osób. Przychody najemców zwiększyły się o 5 proc. rok do roku, przy czym największe wzrosty sprzedaży odnotowały sklepy z kategorii dom i wyposażenie (9 proc.), elektronika (7 proc.), gastronomia i rozrywka (7 proc.) oraz moda i akcesoria (6 proc.). EPP spodziewa się, że w 2020 r. jego centra odwiedzi 120 mln osób, m.in. dlatego, że portfel powiększył się z 25 do 29 obiektów.
Ceny nowych mieszkań w dziesięciu największych miastach wzrosły w ciągu roku średnio o 8,2 proc. – wynika z anal...
Już za kilka dni dowiemy się, czy nadzieje na obniżki stóp nie były płonne. A to główne paliwo sprzedaży mieszkań.
Średnio 116 dni trwa sprzedaż mieszkań w Warszawie. W innych miastach to prawie pięć miesięcy. Ceny transakcyjne...
Reforma wprowadza na rynek gruntów inwestycyjnych wiele zmiennych o charakterze cenotwórczym. Termin wejścia w ż...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Warszawie średnia cena mkw. mieszkań deweloperskich jest wyższa niż przed rokiem tylko o nieco ponad 1 proc. -...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas