Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.08.2016 09:11 Publikacja: 12.08.2016 08:41
Foto: Fotorzepa/ Marian Zubrzycki
Trudno dziś znaleźć białe plamy na handlowej mapie kraju, również w małych miastach. W miejscowościach poniżej 100 tys. mieszkańców dominują markety o powierzchni 1–2 tys. mkw. GLA typu Lidl czy Biedronka oraz małe centra handlowe. Duże wielofunkcyjne centra handlowe są domeną głównych aglomeracji. W mniejszych miejscowościach powstają raczej szyte na miarę centra convenience w formie małych galerii czy parków handlowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pod koniec roku miliony właścicieli domów i mieszkań dostaną informację z gminy o wysokości podatku od nieruchom...
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Promocje często obejmują mieszkania na ukończonych osiedlach. Taniej bywa też na początku budowy. Większego ruc...
Kapitał wrócił na rynek nieruchomości logistyczno-przemysłowych. Czas na rozwój kolejnego segmentu: centrów danych.
W II kwartale Polacy kupili w Hiszpanii ok. 1 tys. mieszkań i domów, utrzymując poziom obserwowany od kilku kwar...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas