Reklama

Rynek komercyjny: centra handlowe poza aglomeracjami

Inwestorzy stawiają na parki handlowe z najbardziej rozpoznawalnymi markami, które zapewnią długoterminowe umowy najmu i stabilny przychód.

Aktualizacja: 12.08.2016 09:11 Publikacja: 12.08.2016 08:41

Rynek komercyjny: centra handlowe poza aglomeracjami

Foto: Fotorzepa/ Marian Zubrzycki

Grażyna Melibruda, dyr. w dziale wynajmu powierzchni handlowych JLL

Trudno dziś znaleźć białe plamy na handlowej mapie kraju, również w małych miastach. W miejscowościach poniżej 100 tys. mieszkańców dominują markety o powierzchni 1–2 tys. mkw. GLA typu Lidl czy Biedronka oraz małe centra handlowe. Duże wielofunkcyjne centra handlowe są domeną głównych aglomeracji. W mniejszych miejscowościach powstają raczej szyte na miarę centra convenience w formie małych galerii czy parków handlowych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Jaki podatek od nieruchomości w 2026 roku?
Nieruchomości
Handel idzie do małych miast. Ile kosztuje powierzchnia handlowa?
Nieruchomości
Rynek mieszkań ożywi się jesienią
Nieruchomości
Polskie magazyny na celowniku inwestorów
Nieruchomości
Polacy wciąż chętnie kupują nieruchomości w Hiszpanii – znamy dane za II kwartał
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama