Aktualizacja: 24.02.2017 11:59 Publikacja: 24.02.2017 10:42
Foto: tv.rp.pl
W ubiegłym roku Murapol, firma działająca w 12 miastach, sprzedała ponad 3 tys. mieszkań. W tym roku są plany na przynajmniej 4 tys. lokali.
- Strategia szerokiej dywersyfikacji geograficznej przyświeca nam od wielu lat – mówił prezes Murapolu. - Mimo że rozwój przebiega szybko to jednak w sposób zrównoważony. To nie jest atak na kilka miast w ciągu jednego roku. Miasta pojawiają się systematycznie po wcześniejszym przygotowaniu kadr i organizacji. To są bezpieczne kroki. Nie działamy na zasadzie hurra optymizmu związanego z hossą na rynku mieszkaniowym – dodał.
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
70 proc. nieruchomości handlowych w Polsce ma ponad dziesięć lat. To duże wyzwanie dla właścicieli ze względu na...
Średnio zarabiający singiel w kwietniu mógł liczyć na ok. 404,8 tys. zł kredytu hipotecznego. Ile dostaną pary,...
Coraz mniej deweloperów wierzy we wzrost sprzedaży mieszkań. Firmy dopuszczają scenariusz obniżek cen – wynika z...
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas