Głównym operatorem spożywczym Nowego Fortu Wola będzie Kaufland, który wynajął ponad 3 tys. mkw. Kolejne 1185 mkw. na dwóch poziomach galerii zajmie Zdrofit – sieć siłowni i klubów fitness. Mayland poszerza teraz grono najemców o punkty usługowe. Firma podpisała umowy z kolejnymi najemcami. Są wśród nich: salon optyczny, jubiler, biura podróży, kwiaciarnia, kantor. Będzie też szewc i punkt dorabiania kluczy.

– Naszym celem zmiana centrum handlowego I generacji w Nowy Fort Wola – wygodne miejsce codziennych zakupów  - mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.

Nowy Fort Wola powróci na handlową mapę Warszawy po pięciu latach przerwy. - Atutem centrum jest bardzo silna „strefa 5 minut”. Podstawowa grupa przyszłych klientów to ponad 60 tys. osób w bezpośrednim zasięgu, a ze względu na sąsiedztwo wolskich biurowców w ciągu najbliższych pięciu lat ta liczba ma się podwoić – mówią przedstawiciele spółki Mayland. – Do intensywnego rozwoju zabudowy mieszkaniowej przyczyniła się II linia metra.

Deweloper podaje, powołując się na dane Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH), że w Polsce działa ok. 560 centrów i parków handlowych o powierzchni powyżej 5 tys. mkw. Połowa jest na rynku już ponad dekadę, ponad 30  proc. ma więcej niż 15 lat, a niektóre obchodziły już 20-lecie.

- Trendem jest modernizacja dobrze rozpoznawalnych i cieszących się zaufaniem klientów centrów handlowych – komentują przedstawiciele Mayland.

Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Działa od 1995 r. Jako spółka Grupy Casino Mayland oddał do użytku centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Spółka ma też portfel projektów mieszkaniowych.