Reklama
Rozwiń
Reklama

Do galerii wracamy powoli, ale wydajemy więcej

Klienci wolą iść do centrum handlowego rzadziej, ale na większe zakupy. Rośnie znaczenie parków handlowych.

Publikacja: 17.11.2021 15:47

Do galerii wracamy powoli, ale wydajemy więcej

Foto: Adobe Stock

aig

- Polacy nie odwiedzają centrów handlowych tak chętnie jak przed pandemią. Najbliżej wyniku z 2019 r. był wrzesień tego roku, kiedy różnica wyniosła tylko 2 proc. – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. – Mimo to wydatki nie spadają. W maju i we wrześniu tego roku odnotowano wzrost obrotów lub minimalny spadek względem analogicznych okresów 2019 r.

Eksperci CBRE wskazują, że wizyty klientów w centrach handlowych są dziś bardziej nakierowane na zakupy niż przed pandemią. – Dlatego cały rynek nie zwalnia – mówią przedstawiciele firmy. - W budowie jest 250 tys. mkw. powierzchni, z czego 140 tys. mkw. zostanie ukończone jeszcze w tym roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Nieruchomości
W nieruchomościach powiało nowoczesnością. Jest i AI
Nieruchomości
Wystarczą proste rozwiązania, by uregulować najem krótkoterminowy mieszkań
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Więcej certyfikacji w mieszkaniówce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama