Aktualizacja: 29.10.2015 16:38 Publikacja: 29.10.2015 16:38
Foto: 123RF
Rzecznik Praw Dziecka wielokrotnie wskazywał na potrzebę podniesienia jakości kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami. Teraz dopytuje MEN m.in. o efekt prac nad przygotowaniem projektu, który umożliwiłby doposażenie poradni w nowoczesne narzędzia do diagnozy i terapii, doskonalenie warsztatu pracowników poradni w zakresie umiejętności diagnostycznych i terapeutycznych oraz opracowanie i upowszechnianie standardów pracy poradni. Rzecznik pyta również o projekty, które miałyby wesprzeć szkoły w zakresie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas