Reklama
Rozwiń
Reklama

Spotify’23: Polacy są muzycznymi patriotami

W tym roku streamujemy o 18 proc. więcej muzyki lokalnych twórców niż w 2022 roku. To pokazuje, jak bardzo wzrósł trend słuchania lokalnej muzyki - mówi Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Publikacja: 29.11.2023 14:00

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Foto: Spotify

Jak Spotify podsumowuje ostatni muzyczny rok w Polsce?

Cieszymy się, że polscy artyści ponownie dominują na lokalnych listach przebojów, a tylko w tym roku słuchaliśmy o 18 proc. więcej lokalnej muzyki niż w 2022 roku.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Muzyka popularna
Pono nie żyje. Znany raper miał 49 lat
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Patronat Rzeczpospolitej
Brodka dołącza do Lem Universum
Muzyka popularna
Bob Dylan jest bezwzględny: łamiesz zakaz fotografowania i wylatujesz z koncertu
Muzyka popularna
The Cure, Nick Cave i David Byrne na Open’erze’26
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Muzyka popularna
Ozzy Osbourne potępia zza grobu marihuanę i wspomina jak zjadł głowę nietoperza
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama