Reklama
Rozwiń
Reklama

Spotify’23: Polacy są muzycznymi patriotami

W tym roku streamujemy o 18 proc. więcej muzyki lokalnych twórców niż w 2022 roku. To pokazuje, jak bardzo wzrósł trend słuchania lokalnej muzyki - mówi Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Publikacja: 29.11.2023 14:00

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Foto: Spotify

Jak Spotify podsumowuje ostatni muzyczny rok w Polsce?

Cieszymy się, że polscy artyści ponownie dominują na lokalnych listach przebojów, a tylko w tym roku słuchaliśmy o 18 proc. więcej lokalnej muzyki niż w 2022 roku.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Muzyka popularna
Grzegorz Ciechowski bliżej Kraftwerku i Portishead niż hymnów polskiego rocka
Muzyka popularna
Foo Fighters w 2026 roku wystąpią na PGE Narodowym
Muzyka popularna
Gitarzysta Mateusz Kowalski nominowany do nagrody Grammy
Muzyka popularna
Pono nie żyje. Znany raper miał 49 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Patronat Rzeczpospolitej
Brodka dołącza do Lem Universum
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama