Reklama

Spotify’23: Polacy są muzycznymi patriotami

W tym roku streamujemy o 18 proc. więcej muzyki lokalnych twórców niż w 2022 roku. To pokazuje, jak bardzo wzrósł trend słuchania lokalnej muzyki - mówi Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Publikacja: 29.11.2023 14:00

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Foto: Spotify

Jak Spotify podsumowuje ostatni muzyczny rok w Polsce?

Cieszymy się, że polscy artyści ponownie dominują na lokalnych listach przebojów, a tylko w tym roku słuchaliśmy o 18 proc. więcej lokalnej muzyki niż w 2022 roku.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Muzyka popularna
The Cure, Nick Cave i David Byrne na Open’erze’26
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Muzyka popularna
Ozzy Osbourne potępia zza grobu marihuanę i wspomina jak zjadł głowę nietoperza
Muzyka popularna
Erykah Badu, królowa neo-soulu zaśpiewa w Gdyni dwa razy
Muzyka popularna
Ace Frehley, współzałożyciel Kiss, który „robił dym na scenie", nie żyje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Muzyka popularna
Grzegorz Turnau: Unikam roli kustosza własnego muzeum
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama