Izabela Pasterz, dyrektor marketingu i kontentu MySpace Polska, informuje, że decyzja ta jest spowodowana dopasowaniem globalnej strategii MySpace do obecnej sytuacji gospodarczej i nie wiąże się z brakiem efektywności dotychczasowych działań w Polsce.

Ten produkt wchodził do Polski w momencie, gdy formuła takich serwisów już się przejadła zarówno globalnie, jak i w Polsce. Wyjście z Polski wydaje się logicznym krokiem komentuje Michał Brański, członek zarządu o2.pl. MySpace rozwijał się w Polsce niemrawo, bez znaczących środków na marketing. Nie udało mu się nadwyrężyć pozycji hegemona, czyli serwisu Nasza-klasa.pl mówi Krzysztof Urbanowicz, prezes Mediapolis.

MySpace Polska oficjalnie działa od października 2008 r., chociaż polskojęzyczna wersja pojawiła się już kilka miesięcy wcześniej. To zdecydowanie za krótki okres, aby mówić o jakiejkolwiek porażce czy porównywać naszą działalność z rodzimymi serwisami jak Nasza-klasa.pl, który ma zupełnie inny charakter i opiera się na innych założeniach mówi Izabela Pasterz.

MySpace to popularny na całym świecie serwis społecznościowy. W polskim oddziale pracowały cztery osoby. Lokalne wersje portalu działają m.in. w Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech, Irlandii i Danii. MySpace jest oddziałem Fox Interactive Media Inc. (część grupy News Corp.).