To dało mu miejsce w pierwszej piątce sprzedażowego rankingu tygodników społeczno-politycznych w Polsce, przed "Newsweekiem Polska" i "Przekrojem"- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazującego tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Najwyższą sprzedaż miał w lutym drukujący przedruki z prasy polskiej "Tygodnik Angora" z wynikiem 371,6 tys. egz. (wzrost rok do roku o 8,6 proc.). Za nim uplasował się "Gość Niedzielny" ze sprzedażą na poziomie 146,1 tys. egz. (wzrost o 5,1 proc.), a następnie - "Polityka" z wynikiem 134,7 tys. egz. (wzrost o 0,3 proc.). Średnia sprzedaż "Wprost" w lutym wynosiła 116,1 tys. egz. (to o 50,9 proc. więcej niż w lutym 2010 roku).

Za "Wprost", z wynikiem 114,1 tys. egz., uplasował się "Uważam Rze. Inaczej pisane" - nowy tygodnik wydawcy "Rz", "Parkietu" i "Życia Warszawy", Presspubliki. Tytuł ukazuje się od 7 lutego. Początkowo wychodził na gazetowym papierze, jednak w drugiej połowie marca przyjął format magazynowy i zaczął się ukazywać na lepszym papierze. Wzrosła też wtedy jego cena - z 1,90 zł do 2,90 zł.

W pierwszym miesiącu ukazywania się "Uważam Rze" przegoniło więc pod względem sprzedaży "Newsweek Polska", którego lutowy wynik to 111,6 tys. egz. (4,6 proc. więcej niż rok wcześniej), "Gazetę Polską" ze sprzedażą na poziomie 71,4 tys. egz. (rok wcześniej odnotowała wynik na poziomie 25,6 tys. egz.), "Przekrój"  z wynikiem 43,4 tys. egz. (spadek o 5,8 proc.), "Tygodnik Powszechny" - 23,6 tys. egz. (wzrost o 8,6 proc.) oraz "Przegląd", którego wynik to 21,6 tys. (-4,7 proc.). Publikujące przedruki z prasy zagranicznej "Forum" odnotowało wynik na poziomie 16,3 proc., o 7,4 proc. niższy niż rok wcześniej.

Łączna sprzedaż dziesięciu tygodników opinii (bez "Uważam Rze") w lutym wyniosła 1,17 mln egz., o 25,8 tys. egz. więcej niż rok wcześniej.