Reklama
Rozwiń

Strategiczne porozumienie grup Polsatu i TVN

Kanały Polsatu trafią w końcu na platformę satelitarną „n", należącą do grupy TVN, a kanały TVN zwiększą zasięg – to podstawowe zmiany, jaką niosą ze sobą umowy zawarte przez tych - do tej pory największych - konkurentów

Publikacja: 29.04.2011 17:30

Strategiczne porozumienie grup Polsatu i TVN

Foto: Rzeczpospolita

Ich oferty będą różnić się już teraz głównie za sprawą kanałów sportowych.

Grupa TVN i Grupa Cyfrowego Polsatu, w skład której wchodzi obecnie już także Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu porozumienia, dzięki któremu produkty nadawcy telewizyjni zwiększą zasięg swoich programów, a platformy satelitarne poszerzą ofertę programową.

Jak podały TVN i Cyfrowy Polsat, w myśl zawartych umów abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymają dostęp do nowych kanałów grupy TVN: TVN HD, TVN HD+1 oraz TVN CNBC (do tej pory mieli dostęp do innych 7 kanałów).

Jednocześnie oferta platformy satelitarnej n będzie obejmowała kanały Grupy Polsat: Polsat, Polsat HD, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, TV Biznes, Polsat JimJam oraz Polsat Sport News, który dołączy do oferty w późniejszym terminie.

Jak podały grupy, umowy wejdą w życie 1 maja br. Nie ujawniono, jakich efektów finansowych spodziewa się każda z nich.

Reklama
Reklama

W ubiegłym roku o główne kanały Polsatu poszerzyła się oferta Cyfry+, drugiej co do wielkości platformy satelitarnej w kraju.

Platformy zachowują natomiast na wyłączność produkowane przez siebie kanały sportowe, czy filmowe. To nie powinno dziwić, bo transmisja wydarzeń sportowych wiąże się za zakupem praw do nich i stanowi główny powód, dla którego konsumenci decydują się na zakup oferty operatorów.

Ich oferty będą różnić się już teraz głównie za sprawą kanałów sportowych.

Grupa TVN i Grupa Cyfrowego Polsatu, w skład której wchodzi obecnie już także Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu porozumienia, dzięki któremu produkty nadawcy telewizyjni zwiększą zasięg swoich programów, a platformy satelitarne poszerzą ofertę programową.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama