Reklama

Strategiczne porozumienie grup Polsatu i TVN

Kanały Polsatu trafią w końcu na platformę satelitarną „n", należącą do grupy TVN, a kanały TVN zwiększą zasięg – to podstawowe zmiany, jaką niosą ze sobą umowy zawarte przez tych - do tej pory największych - konkurentów

Publikacja: 29.04.2011 17:30

Strategiczne porozumienie grup Polsatu i TVN

Foto: Rzeczpospolita

Ich oferty będą różnić się już teraz głównie za sprawą kanałów sportowych.

Grupa TVN i Grupa Cyfrowego Polsatu, w skład której wchodzi obecnie już także Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu porozumienia, dzięki któremu produkty nadawcy telewizyjni zwiększą zasięg swoich programów, a platformy satelitarne poszerzą ofertę programową.

Jak podały TVN i Cyfrowy Polsat, w myśl zawartych umów abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymają dostęp do nowych kanałów grupy TVN: TVN HD, TVN HD+1 oraz TVN CNBC (do tej pory mieli dostęp do innych 7 kanałów).

Jednocześnie oferta platformy satelitarnej n będzie obejmowała kanały Grupy Polsat: Polsat, Polsat HD, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, TV Biznes, Polsat JimJam oraz Polsat Sport News, który dołączy do oferty w późniejszym terminie.

Jak podały grupy, umowy wejdą w życie 1 maja br. Nie ujawniono, jakich efektów finansowych spodziewa się każda z nich.

Reklama
Reklama

W ubiegłym roku o główne kanały Polsatu poszerzyła się oferta Cyfry+, drugiej co do wielkości platformy satelitarnej w kraju.

Platformy zachowują natomiast na wyłączność produkowane przez siebie kanały sportowe, czy filmowe. To nie powinno dziwić, bo transmisja wydarzeń sportowych wiąże się za zakupem praw do nich i stanowi główny powód, dla którego konsumenci decydują się na zakup oferty operatorów.

Ich oferty będą różnić się już teraz głównie za sprawą kanałów sportowych.

Grupa TVN i Grupa Cyfrowego Polsatu, w skład której wchodzi obecnie już także Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu porozumienia, dzięki któremu produkty nadawcy telewizyjni zwiększą zasięg swoich programów, a platformy satelitarne poszerzą ofertę programową.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama