Wzrosty w porównaniu z czerwcem 2011 roku odnotowały „Newsweek Polska", którego czerwcowy wynik to 139,8 tys. egz. (wzrost rok do roku o 27 proc.), „Wprost": 130,6 tys. egz. (wzrost o 12 proc.), „Gość Niedzielny": 142,5 tys. egz. (wzrost o 9,6 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatnie razem.
Publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" sprzedawało w czerwcu średnio 14,2 tys. egz. (spadek o 19,7 proc.), „Gazeta Polska": 64,1 tys. egz. (spadek o 4,1 proc.), „Polityka": 120,3 tys. egz. (spadek 7,8 proc.), „Przegląd": 19,7 tys. egz. (spadek o 7,3 proc.), „Przekrój": 23,5 tys. egz. (spadek o 37,2 pro.), „Tygodnik Angora": 341,4 tys. egz. (spadek o 2,8 proc.), „Tygodnik Powszechny": 20,5 tys. egz. (spadek o 4,1 proc.), a „Uważam Rze": 126,7 tys. egz. (spadek o 3,8 proc.).
W I połowie roku łączna średnia sprzedaż grupy największych tygodników społeczno-politycznych sięgnęła 1,17 mln egz. Była minimalnie wyższa niż rok wcześniej dzięki wzrostom „Gościa Niedzielnego", „Newsweeka Polska", „Tygodnika Powszechnego", „Uważam Rze" i „Wprost"
Gros tytułów odnotowała spadki sprzedaży, ale dzięki lepszej niż rok wcześniej sprzedaży wymienionych tytułów (przy czym „Uważam Rze" ukazuje się od lutego ubiegłego roku, a nie od samego początku 2011 r.) łączna sprzedaż jedenastu największych tygodników opinii wzrosła w I półroczu rok do roku o 0,7 proc.